2013. aug. 13.

BEMUTATKOZÁS

Üdvözöllek az S-COACH blogomban!

,,S" = Siker, ha a magyar kifejezést használjuk, de lehet ,,S" = Success is, ha egy kicsit a nemzetközi angol felé fordulunk.
A coach munkámban a sikerorientáltságot tartom szem előtt, mivel ennek a munkának ez az elsődleges eredménye. A siker mindenkinek mást jelent. Van, akinek egy kis lépés is elég hozzá, és van, akinek óriási munkát igényel. Ki milyen magasra teszi a saját maga által felállított mércét.

Ismerj meg közelebbről, és eldöntöd, hogy érdemes lehet velem együtt tenned a sikered érdekében. 

A kulcs a Te kezedben van!

Adataim
Név: Hornyák Éva
Születési hely, idő: Nyíregyháza, 1967. 07. 27.
Állandó lakcím: Encsencs (nyírségi kisközség)

Végzettségeim
1981-1985.  Báthori István Gimnázium, Nyírbátor – általános érettségi
1985-1987.  Fővárosi Tanács Gyógyszertári Közp., Budapest – gyógyszertári asszisztens 
1997-2000.  Körös Főiskola, Szarvas – óvodapedagógus (diploma)
2004-2006.  Debreceni Egyetem Agrárcentrum, Debrecen
                    terület- és településfejlesztő szakmérnök (diploma)
2013.           In Dynamics Consulting Kft. Business és Life Coach képzés

Előzmények
Eddigi életutam igazán sokoldalú, mivel különböző életterületeken szereztem tapasztalatokat.

Humán területen szerzett tapasztalataim
  • Vidéki lányként ifjúkorom elfő 8 évében Budapesten éltem, így megismertem a vidéki és a városi élet közötti különbséget, azok értékeit, pozitívumait és hátrányait. Tudom, hogy a különböző személyiségtípusú emberek melyik közegben tudják magukat igazán jól érezni, melyik életformában tudnak igazán jól kiteljesedni. 
  • 25 éve párkapcsolatban élek, és két gyerek felnevelésével magas szintű tapasztalatot szereztem a családi szerepekben is, megtapasztaltam azok jó és kevésbé jó oldalát, megtanultam  jól érezni magam a különböző szerepekben: anya, feleség, szerető, Nő. 
  • 10 éves óvodapedagógusi munkám során megismertem a különböző társadalmi helyzetben élő családok életvitelét, beleláttam anyagi helyzetükbe, a „szegények” és „gazdagok” életébe. Megismertem, hogy melyik rétegnek milyen értékek fontosak leginkább az életükben, és ezek a családon belüli értékek hogyan tudják támogatni, vagy elcsorbítani a személyiség alakulását a gyerekek és a felnőtt szülők esetében is. 
  •  2003-ban megalakítottam az első ifjúsággal foglalkozó civil szervezetet, melynek jelenleg is az elnöke vagyok. Az ifjúsági munka megint csak lehetőséget adott arra, hogy a humánterület erősödjön bennem. Rálátásom van a fiatalok és a fiatal felnőttek, az X-Y-Z generáció általános és egyéni problémáira. Rendszeresen nyújtok segítséget a problémák megoldásában a fiatalok és gyakran a szülők számára is.
Gazdasági, üzleti, munka területen szerzett tapasztalataim
  • 8 éve településfejlesztő szakmérnökként rálátok az önkormányzatok, vállalkozói és civil szervezetek működésére, mivel mindhárom területtel jelenleg is kapcsolatom van. Települési képviselő-testületi tagként ismerem az önkormányzati feladatokat, az intézményrendszerek működését, a polgármesterek és jegyzők általános problémáit, a települések fejlesztési lehetőségeit. 
  • Dolgoztam főállású alkalmazottként, voltam középvezető, így ismerem a munkáltató-munkavállaló érme mindkét oldalát. Tudom, hogy mit vár el a munkáltató és mit kell nyújtani a munkavállalónak, milyen attitűd szükséges az egyik és milyen a másik esetben ahhoz, hogy a munka eredménye a sikeres teljesítés legyen. 
  • 5. éve vezetem saját vidékfejlesztési vállalkozásomat, mint egyéni vállalkozó, ami a vállalkozói szemléletemet erősítette meg. Tudom, hogyan kell belülről motiválni magamat, hogyan kell az előre megtervezett úton haladni, milyen üzleti, jogi és pénzügyi lépések szükségesek egy jól működő vállalkozáshoz. 
  • Vállalkozóként és főállásban is Európai Uniós és hazai projektek menedzselése, pályázatírás és értékelés, humán-, gazdasági- és infrastrukturális területek településfejlesztése és programszervezések területén szereztem magas szintű tapasztalatot. Eközben megismertem a különböző területeken dolgozó emberek munkaköri helyzetének jó és kevésbé jó oldalát: mikro- és kisvállalkozók, üzletemberek, polgármesterek, vezetőbeosztásban dolgozók, intézményvezetők, civilszervezetek képviselői stb. Megláttam a munkakörök mögött álló emberek személyiségének zavarát, azok okait, és hogy ki, hogyan kezeli a munkaköri és a személyes problémáit.
Személyes fejlődésem
Egyszerű, vidéki munkáscsaládból származom. Szüleimnek mindig fontos volt a falu visszajelzése, így olyan családi közegben nőttem fel, ahol mindig a másoknak való megfelelés volt a középpontban. Alacsony szintű énképpel, kiforratlan önbecsüléssel, gyenge önbizalommal léptem ki a nagybetűs életbe.
Saját magam fejlesztésével a harmincöt éves korom után kezdtem el foglalkozni autodidakta módon: fejlesztőkönyvek olvasásával, online előadások hallgatásával, tematikus blogok követésével és tréningeken való részvétel segítségével.
Negyven éven túl már egy sikeresen átformált énképpel, megerősített, stabil önbecsüléssel magabiztosan, határozottan és jókedvűen járom azt az utat, amit én terveztem meg a magam számára. 

Váltás 
45 évesen elérkeztem életutam új váltási szakaszához. Elég sok életterület működését megismerhettem eddig, így a megszerzett tudásom, tapasztalataim előnyömre válnak. Az a coaching szakmában tudom kamatoztatni, mivel eddigi életem során kiderült, hogy az emberekkel való foglalkozás az alapképességeim egyik legerősebbike.  Olyan képességeket, rejtett tulajdonságokat tudok felfedni és előhozni az emberekből, amelyek tudata és használata megkönnyíti a hétköznapjaikat. Mindezt összegyúrva remekül tudom alkalmazni a coach munkában.
A coaching számomra a legideálisabb terület, ahol emberekkel foglalkozhatok, segíthetem problémáik feltárását, azok megoldását, és közreműködhetek a sikeresebb élet felé vezető út megtervezésében és megvalósításában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése